Rabu, Januari 21

~Aminuddin Baki's Carnival 2009~

Salam semua. Maaf kerana tak selalu mengemaskini post-post terkini di blog ini. Kehidupanku ketika ini sangat sibuk. Memandangkan program anjuran sekretariatku di Kolej Aminuddin Baki yang diberi nama, Aminuddin Baki's Carnival 2009 semakin mendatang, aku perlu berusaha memastikan segala usaha yang aku dan rakan-rakanku yang lain laksanakan tidak sia-sia. Aku perlu buktikan, program kami juga semantap KARISMA (program kolejku jua, anjuran Sekretariat Hal Ehwal Siswi).

Kepada kawan-kawan semua, silalah datang ke Aminuddin Baki's Carnival 2009 (ABC '09) 6-8 Februari 2009. bertempat di kolejku pada Pelbagai program menarik menanti anda. Jom join. Hehe. Sempat pulak nak promote. Anyway, tolong doakan aku tenang menghadapi situasi-situasi genting. Doakan aku tabah menghadapi segala pahit getir dan PROVOKASI dari pihak tertentu.

Sekian.

"United We Stand, Together We Rule"

(p/s: pada sesiapa yang hadir akan diberikan hadiah 'misteri')




3 Comments:

ika jamil berkata...

yeay


akan kite ttg habis habisan PROVOKASI itu...

Mohd Rasydan berkata...

hehe.. btul2.. kte tentang bersama2..

Tanpa Nama berkata...

Kak Nad menunggu ABC 09. Macam besh je!

 
blogspot counter