Khamis, November 5

~ Dajjal : Teori Konspirasi ~

blogger-emoticon.blogspot.com

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Apa khabar semua? Hari ni, aku nak bercerita sikit pasal Teori Konspirasi yang diilhamkan oleh musuh akhir zaman, iaitu Dajjal Al-Masih. Rasanya, semua dah kenal kot Dajjal tu. Tak perlu rasanya nak mencirikan laknatullah ni. Kan rakan-rakan? "(*_^)"

TEORI KONSPIRASI

Apa yang dimaksudkan teori konspirasi? Teori konspirasi adalah satu konspirasi, atau kata sepakat, atau komplot, yang dilakukan oleh sebuah organisasi, individu atau kumpulan, secara senyap atau rahsia mengenai sesuatu perkara.

Jadi, apa yang diilhamkan oleh Dajjal ni?

ILHAM DAJJAL

Dajjal al-Masih telah mengilhamkan pelbagai idea, untuk menguasai dunia dan mewujudkan huru-hara di dunia. Antara ilham-ilham Dajjal adalah :

  1. Penubuhan Illuminati dan Gerakan Freemason
  2. Penubuhan Negara Israel
  3. Penguasaan Ekonomi Dunia
  4. Penguasaan Amerika Melalui Politik
  5. Penguasaan Eropah Melalui Sistem Beraja
  6. Penguasaan India Melalui Peperangan
  7. Penguasaan Asia Tenggara Melalui Golongan Hamba China
  8. PENGUASAAN MINDA UMAT MANUSIA TERUTAMA ISLAM
Umumnya, untuk menguasai seseorang, kita perlu memahami corak, budaya, dan pattern kehidupan seseorang. Kita perlu mengetahui minat, sensitiviti, dan apa yang kurang digemari oleh seseorang. Jadi, untuk menguasai seseorang, apa yang penting adalah MINDA nya. Kuasailah minda seseorang, untuk menguasai seseorang. (tips sikit.. hehe..) PSIKOLOGI merupakan senjata utama dalam menguasai minda, emosi, dan perasaan seseorang.

Dajjal, dengan kerjasama Israel dan Amerika, telah merancang untuk penaklukan minda melalui HIBURAN YANG BERLELUASA. Hiburan inilah yang menyebabkan seseorang lalai, dan memudahkan seseorang dikuasai mindanya.

Alhamdulillah, sekarang aku dah kurang menonton televisyen, dan rancangan-rancangan berbentuk hiburan, walaupun kadang-kadang menonton wayang. :P

Aku rasa cukuplah setakat ini sahaja dahulu. Kalau ada yang berminat, insyaAllah aku akan sambung. So, ramai-ramailah komen dan bagi tindakbalas, sama ada positif atau negatif.

"Segala Yang Baik Datangnya Dari Allah, Dan Yang Tidak Baik Datangnya Dari Diri Penulis Itu Sendiri"

Sehingga bertemu lagi, Insya Allah. Wallahualam..


blogger-emoticon.blogspot.com

4 Comments:

Dato' Dr Ahmad berkata...

mantap la DAN. kalu gini la.. aku sokong hg jadi PMUKM.baru la xde lagha2 sgt kat UKM ni.huhu.
~ISLAM IS THE WAY OF LIFE~

Mohd Rasydan berkata...

Dato' Dr Ahmad : nanti aku msuk bertanding.. jgn lpe sokong aku.. hahaha

shahrin yusof berkata...

Mungkin boleh ditulis ttg Knight Templar...

aus berkata...

salam..
i`m suggesting u to follow this blog..try to google it k,..
mistisfiles.blogspot..

regards..

aus

 
blogspot counter