Ahad, November 9

~AKU DI TAG!~

Kelmarin aku mendapat satu comment dari kak jija yang menyatakan yang beliau sudah tag , dan mengharapkan aku menjawab tag beliau itu. Walaupun aku bukanlah seorang yang suka menjawab soalan, lebih-lebih lagi untuk menjawab soalan yang terlampau banyak, tetapi, disebabkan aku bosan, akan ku jawab semua soalan itu. For, kak jija, this is my answer.. :)

.:My Answer:.

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Ilmu (benda ke tu??)

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
Apa ek? (banyak sangat la..) Alatulis kot.. (sebab nak exam.. hehe)

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
RumahKu Syurgaku

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
Selagi hayat dikandung badan.. (chewah.. haha)

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
Sedang bercinta dengan seseorang.. (hehe)

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
McDonald.. (wat keje gile ngan auni n josh.. haha)

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
Ayat-ayat Cinta (for my beloved sister..)

8. Apakah nama penuh anda?
Rasydan, Rasy, Dan, Dan Besar, Idan, Rush, Rusyidan, Rasyidan, Ray, Adan, (mcm2 name..)

9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
Mama & Ayah (both..)

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Riri Riri (My Friend from Iraq)

11. Christina atau Britney?
Dua-dua tak suke..

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
Selalu (kalau kat kolej la.. hehe..)

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
Crab Island (search kat yahoo.. hehe..)

14. Pelukan atau ciuman?
Dua-dua.. (hehe..)

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda
Kak Jija - Kak Jija Yang Sangat Sempoi (AC DI SINI.. hehe)

16. 8 perkara yang amat saya gilai
Tidur, makan, tengok movie, men game, baca nota, surfing, men MOBWARS, g fieldwork, wat peta.. (da lebih da ni.. hehe.. )

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
Yeke? Ek? Gud2.. Betul3.. Hmm.. Ooh.. Ok2.. Hehe.. (bosan gler.)

18. 8 buah buku yang paling terbaru di baca
Semuanya komik.. (hehe..)

19. 9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
Nasyid.. Banyak sangat.. (hehe..)

20. Perkara saya pelajari tahun lalu
Kawan boleh menjadi lawan.. Tegur biar bertempat..

21. Mangsa tag seterusnya
Nak tag.. Epen, basir, Fadzlin Hasani, Dr. Mahathir (hehe..)

0 Comments:

 
blogspot counter