Isnin, Disember 1

~Fieldwork Di Utara!~

Salam semua.. Apa khabar? Agak lama tak meng'update' blog ini dek kerana persediaan exam dan bersambung dengan fieldwork di bahagian baratlaut malaysia, yakni di negeri-negeri utara, iaitu di Kedah dan Perlis. Tak ketinggalan juga, Pulau Langkawi yang membosankan itu. Entah mengapa, aku rasakan, Langkawi amat membosankan. Mungkin juga terdapat tragedi gelap yang tak seberapa di sana. Semuanya kerana ATAN (penagih dadah yang dilaknat Allah). Malas aku na imbau kembali peristiwa hitam itu. (Aku xcite basiaq.. hehe..)

Ok, aku na kongsi cerita ngan korang pasal fieldwork aku di sana. Aku xnak citer satu persatu, sebab, kalo na citer satu persatu, puasla korang na baca.. Hehe..

Fieldwork Sem 3 ni berlangsung selama 7hari, iaitu bermula hari Sabtu hingga hari Jumaat minggu berikutnya. Keseluruhannya, fieldwork kali ni amat seronok. Sumenye kerana jasa lecturer-lecturer yang terdiri dari Prof. Basir Jasin, Prof. Madya Che Aziz Ali, Prof. Madya Dr. Juhari Mat Akhir, Prof. Madya Dr. Wan Zuhairi. Mereka memang sempoi gile.. Hehe.. Lokaliti fieldwork ni, sume sekali ada 22 tempat. Oleh kerana aku malas na citer banyak-banyak, aku sajikan gamba-gamba di sana. Kata orang, satu gamba lebih bermakna dari seribu ayat. So, kira aku da tulis beribu-ribu ayat la. Betul tak? Hehe..


Jaket Geologi

Ganas x? Hehe..

Kat Depan Hotel Seri Malaysia, Alor Setar

Kajian oleh bakal Geologist Negara

Di Air terjun

Kami di Air Terjun

Anwar Ibrahim di Lokaliti (yeke??)


Kami di Pesisir Pantai

Demi ILMU, sanggup kami berhujan

Aku rasa cukupla dulu untuk tatapan korang.. hehe.. Aku ada misi khas pulak ni. Sasaran penting menanti. Tak percaya? Ni aku tunjukkan bukti.



Da percaya? Hehe..

0 Comments:

 
blogspot counter