Khamis, Mei 13

~ Konspirasi? : Mahathir, Anwar Dan Nik Aziz (Bahagian 2) ~

Sekarang mari kita muhasabah diri kita.MENGAPA KITA SELALU BERSANGKA BURUK DENGAN SAUDARA KITA YANG MENGANUT AGAMA YANG SAMA DENGAN KITA??

Cara yang lebih bermakna untuk menangani persoalan adakah mereka semua ini adalah Mason,ialah dengan KEMBALI KEPADA PENCIPTA MEREKA SENDIRI.

Mereka berbangsa Melayu dan beragama Islam. Tidak pula Mahathir si Mahafiraun menyembah patung Hindu atau mengisytiharkan dirinya murtad.Kita tahu dia seorang Islam seperti kita. Jangan persoalkan imannya. Itu urusan Tuhan.

Dan tidak pula terang-terang si Anwar Peliwat Negara mengaku dirinya hamba Dajjal Amerika yang setia dengan misi mahu menghancurkan Islam dari dalam,sebagai ganti misi untuk menghancurkan Umno dari dalam. Tiada.Anwar seorang Islam seperti kita. Isteri dan anak-anak perempuannya bertudung kemas. Tidak pula terlihat gambar Nurul Izzah berparti di disko sambil memakai tube, skirt pendek yang menghairahkan sambil memegang Tiger Beer dengan posing yang ceria. Tetapi anak-anak pemimpin kerajaan acapkali 'terkantoi' dengan foto-foto yang memalukan.

Anwar seorang Islam seperti kita.Jangan ragu.

Nik Aziz? Tidak perlu diulas. Jika diulas,ini namanya pembaziran.

Wahai manusia yang mengaku Islam,

Justeru itu, tidak bolehkah kita berdoa dan bermunajat ramai-ramai sebagai saudara seIslam kepada mereka,dengan hati penuh tulus ikhlas mendoakan keselamatan mereka dan tetap dalam iman. Hindarkan mereka dari menjadi hamba Dajjal dan Iblis. Jika kita bersangka baik dengan mereka, bukan seorang tetapi jika jutaan umat Islam bersangka baik dengan mereka dengan ikhlas lambat laun sekiranya Mahathir seorang Mason sejati, insyaAllah sudah pasti Allah akan menterbalikkan hatinya menjadi seorang pembela agama di akhir hayatnya. Mengapa kita terus menghina dia dengan gelaran Mahafiraun, nanti jika benarlah Mahathir Mohamad ini seorang Mason pencacai Dajjal yang namanya tertulis di dalam Loh Mahfuz sebagai ahli Neraka Jahannam, sudah pasti dia akan menempuh jalan yang amat menyedihkan dek kerana tiada siapa yang bersangka baik, membetulkan agamanya dan mendoakannya apatah lagi mahu mengajaknya mendekati Penciptanya sendiri. Mungkin setelah berada di alam barzah, Mahathir akan menyumpah-nyumpah seluruh ahli Umno yang tidak membetulkan kesalahannya dan seluruh ahli Pas kerana bencikannya dan menjauhkan diri darinya. Na'uzubillah min zalik.

Tidak bolehkah kita sebagai saudara seIslam kepada insan bernama Anwar Ibrahim,mendoakan dia supaya terhindar dari pujukrayu kakitangan Dajjal Laknatullah,ditetapkan iman dan perjuangan?

Jika kita beramai-ramai bersangka baik sebagai saudara Islamnya sambil mendoakan dia tetap dalam iman, insyaAllah, Allah Azza Wa Jalla yang Maha Menjaga Hati-hati manusia, jika benarlah Anwar Ibrahim seorang Mason yang sadis maka Allah s.w.t akan menterbalikkan hatinya menjadi pejuang Islam yang tegar dan istiqamah. Anwar Ibrahim seorang anak Melayu yang penuh karisma. Amat rugi jika ribuan umat Melayu memakihamun mendoakan kecelakaannya, maka kemungkinan Anwar sebagai seorang Mason akan tetap dengan jalannya yang sesat dan selepas menggelapar kesakitan akibat sakarat. oh, dia akan dicampak ke dalam lubang-lubang neraka yang amat panas sambil ditemani ular dan jengking akibat dosanya mengikut kata-kata kakitangan Dajjal Laknatullah.

Tidak bolehkah kita bersangka baik dengan manusia bernama Nik Aziz Nik Mat. Doakan dia teguh imannya dan sihat akal dan tubuh badannya supaya kekal berjuang di dalam Islam. Adakah kita merasa mendapat kebajikan dengan menggelar dia sebagai Nik Najis dan sebagainya. Doakan dia supaya lebih berhati-hati dalam percakapan dan menggerakkan usaha untuk mentarbiah dan mendekati ahli Umno supaya lebih faham agama mereka sendiri. Jika 1000 orang Islam mendoakan kesejahteraan Nik Aziz, insyaAllah sudah pasti 1000 oarng tadi akan mendapat manfaatnya. Masalah tidak akan selesai jika asyik mengutuk Nik Aziz,maka kita seolah-olah mendoakan dia supaya tetap di jalan sesat, jika dia sebenarnya seorang pendakyah Mason yang berpura-pura.FIKIRKANLAH.

Doakan mereka yang menerajui tiga parti terbesar orang Melayu-Islam ini supaya diberi ilham dan hidayah oleh Allah Azza Wa Jalla supaya duduk berbincang menyelesaikan pertelingkahan yang ada. Jika Mahathir, ya tidak mustahil Najib sendiri secara tiba-tiba bertukar menjadi pembela agama yang teguh, insyaAllah sudah pasti The Hidden Hand akan mendapat stroke secara tiba-tiba. JIka Anwar Ibrahim tiba-tiba membubarkan partinya dan mengajak semua penyokongnya memasuki Pas dan dikuti pula tanpa banyak soal oleh para pengikutnya, maka terkejutlah Dajjal Komunis. Akan gagallah segala perancangan laksana roket yang meletup sebelum sempat berlepas ke angkasa.

JIKA SEMUA UMAT MELAYU BERSATU DAN MENGAMALKAN ISLAM SUNGUH-SUNGGUH,MAKA AKAN TERPEKIKLAH DAJJAL DI PULAU SINGA.

Mungkin ini semua sebuah utopia,fikir sesetengah pesimis.Biarlah ia kekal sebagai utopia dan tunggulah masa dan ketikanya umat Melayu akan dihina sekali lagi, dijajah dan dihalau. Jika kebangkitan akhir zaman sepatutnya dimiliki oleh umat Melayu, tidak mustahil Tuhan akan menggantinya dengan umat yang lain.Dan umat Melayu akan dihapuskan kerana masih berdegil berpecahbelah.

Tidak ada ruginya kita bersangka baik. Tetapi memaki hamun dan berburuk sangka sudah semestinya tidak membuahkan pahala dan kebajikan.


Allah Maha Menjaga Hati-Hati Manusia.Kekuasaan di tangan-Nya.Allah Maha Kuasa.Makhluk tiada kuasa.

0 Comments:

 
blogspot counter