Sabtu, Mei 9

~ Fieldwork ~

:hi:

Esok, 10 Mei 2009, aku akan berangkat ke Kuala Krai dari bangunan Geologi pada jam 9 malam. Berbekalkan barang-barang keperluan, tanpa kompas dan tukul geologi, aku nekad akan membuat yang terbaik untuk fieldwork terakhir bersama rakan-rakan Geologi ku yang lain.

Pagi tadi, sepatutnya aku kena menghadiri gotong-royong memunggah barang di bangunan Geologi, tapi, kerana 'accidentally overslept', aku terjaga pada jam 11.45 pagi. Lepas subuh baru tidur. Semuanya gara-gara Football Manager. Dimana, aku menjadi pengurus Kelab Chelsea di alam maya. Sememangnya aku meminati Chelsea, sejak dari hari kehadiran Jose Maurinho, Pengurus Kelab Chelsea. (kini Inter Milan)

Beliau merupakan seorang yang mempunyai harapan dan impian yang tinggi, disanjung tinggi oleh anak buah, dan seorang yang berwawasan. Walaupun tampak ego, namun ku percaya, beliau bukanlah seego seperti yang ditunjukkan. Tiada yang benar-benar mengenalinya melainkan keluarganya dan anak-anak buahnya. Apa yang pasti, aku menyanjungi beliau.
:devilishgrin:

Berbalik kepada fieldwork. Fieldwork kali ini akan diadakan selama 2 minggu. Iaitu, seminggu di Kuala Krai, Kelantan, dan seminggu di Bukit Kluang, Terengganu. Dan seminggu di UKM, untuk membuat laporan fieldwork ini. Untuk fieldwork kali ini, aku tersenarai di Kumpulan B, yang ku kira agak bernasib baik dari Kumpulan A, yang rata-ratanya bekerja keras dan rajin. Kepada yang tersenarai di Kumpulan A, tahniah ku ucapkan. Terutamanya kepada Basir dan Aimirul Fahmi.
:ahaha:

Semoga kalian dapat melakukan fieldwork kali ini dengan jaya nya. :)

Kepada rakan-rakan yang lain, aku akan menyepi tanpa berita selama 2 minggu. Setelah segala kerjalapangan ku selesai. Semoga kalian merindui ku. :p

Selamat berjaya kepada semua, dan SELAMAT BERCUTI!
:eheh:



0 Comments:

 
blogspot counter