Sabtu, Mei 2

~ Sekian Lama ~

blogger-emoticon.blogspot.com

Tepat jam 6.30 petang tadi, aku baru terjaga dari lena yang panjang. Aku mula lena dari jam 10.45 pagi tadi, bangun untuk solat zohor dan asar, dan tido semula sehingga jam 6.30 tadi. Sungguh panjang lena ku. :) Buka sahaja blogku, aku mendapati, aku di tagged lagi. Kali ini, oleh Nur Amalina Hamsan pula. Berkenaan "Wallpaper Desktop" atau dinding kertas. Bila pula di laptop ada dinding kertas? Apa pun, aku cuba menjawab tagged amal ni. K amal? Orait. Berbalik kepada tagged tadi, berikut adalah arahan untuk menyempurnakannya :-

Arahan: 1)[printscreen] *current* wallpaper -- jz a simple press of fn+prt sc
2)REASONS why do u like/adore/cherish d dindingkertas ???
3)tag 10 people
4)titik.

JAWAPAN : -
1)




2) Kenapa dinding kertas ini digemari?

*Sebab ini adalah hasil kerja rakan saya
*suasana yang menceriakan
*Kena dengan jiwa saya yang gelap

(tapi, smart juga dinding kertas saya ni kan? :p)


3. Anda di tagged

*Basir Hashim (pass balik kat ko.. haha..)
* Kak ika
*Dalila Daud
*Cha
*Abduh
*ENADINIM
*Skieyn
*Abg Kid
*Intan Munirah
* Muiz
*FND

OK. Masa untuk tido balik. Hehe.



blogger-emoticon.blogspot.com

0 Comments:

 
blogspot counter