Sabtu, April 25

~ Award From Dalila ~



Rule:
1. Put this badge in your awesome blog.
2. Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly.
3. Make sure you put the 'recipients' names here, along with their links.
4. Let them know about this

Terima kasih di atas Anugerah yang diberikan oleh Mantan Jaksa Akademik KAB sesi 08/09. Setinggi penghargaan kepada beliau kerana dengan senang hatinya, memberikan anugerah ini kepada saya. Terima kasih sekali lagi. Untuk memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan, saya dengan ini dengan suka hati dan berbangga tidak lupa berbesar hati, memanjangkan dan menyampaikan anugerah yang saya terima ini kepada 10 orang yang lain. Untuk itu, marilah kita bersama-sama menyaksikan siapakah 10 yang bertuah menerima anugerah ini. Berikut merupakan pemenang-pemenang Anugerah ini.. And, The Awards Goes to...................

1. Basiaq
Rakan yang telah bersamaku 3 tahun. 3 tahun bersama, pelbagai kenangan di rasa. Yang paling aku ingat sekali siaq, time kita g Mid Valley mase bulan pose.. haha..

2. Haniff Zaid a.k.a Epen
Rakan Geologi ku.. Banyak membantu dan menolong ku.. Sangat-sangat menghargai persahabatan bersama beliau.

3. Abg Kid
Abang felo kolej ku. Banyak memberi nasihat, tunjuk ajar dan memberi kata-kata semangat semasa aku menjadi Jaksa. Tq abg Kid.

4. Amal a.k.a Siv
Rakan Geologi ku juga. Seorang yang friendly, and masuk air. haha... Suke berkawan dengan beliau.

5. Mila Jaksa Kajai
First impression ku terhadap beliau, Sporting.. walaupun xmengenali secara rapat, tapi, aku rasakan, beliau sangat sporting.. :)

6. FND
rakan satu praktikum ku.. sama-sama menimba ilmu sewaktu di KMNS. Seorang yang pendiam, dan peminat manga dan anime. Happy berkawan dengan beliau.. :)

7. Kak Ika
Rakan Jaksa, merangkap macam kakak dah ni.. hehe.. Seorang yang sporting, dan ceria. Tapi, takut hantu.. Haha.. Sorry kak ika.... :)

8. Sakinah
Rakan satu sekolah, malahan satu kelas lagi. Sewaktu di SMK Tengku Abdullah, Pekan. Rindu untuk kembali sewaktu di zaman persekolahan dulu. haish....blogger-emoticon.blogspot.com

9. Kak Ana
Mantan Jaksa Akademik KAB sesi 07/08. Bagaikan kakak kepadaku, selalu membantu ku dalam pelajaran. Selalu memberi kata-kata semangat sewaktu menghadapi masalah. Seorang yang suka membantu. Happy sangat dapat kenal dengan Kak Ana. Kak Ana, thanx 4 all u have give to me... Really APPRECIATE it! :)

10. Muiz N Abduh
Rakan Jaksa ku juga. Bagaikan adik beradik mereka ini. Dimana saja, selalu berdua. Suka duka dikongsi bersama. Itulah persahabatan sejati. hehe.. Thanx for being my friend.. :)

Itu lah sepuluh orang yang menerima award dariku. Kepada sesiapa yang tak dapat, inform kan kat aku, nanti aku bg yang lain pulak.. Hehe.. Kepada penerima, Thanx Sebab Menceriakan Hidupku dengan Persahabatan dan Memori-memori Indah. Thanx A Lot!!

blogger-emoticon.blogspot.com

4 Comments:

ika jamil berkata...

time kasih...
hantu tu yg takut ngan akak le...
hihihih

Mohd Rasydan berkata...

hehehe.. ek??

.millalara. berkata...

macheh2...

heeee (terharuuu hingga mengalirkan air mata) *wink2*

Mohd Rasydan berkata...

hehe.. xpe2. tahanlah air mata mu dari mengalir.. :p

 
blogspot counter