Jumaat, April 10

~I'm Back~

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hehe.. Lama tak berceloteh di blog ini. Sesungguhnya, masa amat mencemburui diri ini bermula sebulan yang lalu. Terlalu banyak kerja yang terpaksa ku lakukan sehingga akhirnya, aku jarang mempunyai masa terluang untuk menulis post. Hehe. Memandangkan peperiksaan akhir semester sudah hampir seminggu je lagi, sekarang tibalah masa untuk aku mengundurkan diri dari dunia yang mengkhayalkan. Aku perlu fokus untuk peperiksaan akhir ini. peperiksaan yang akan menentukan hala tuju majoring Geologi. Minta-mintalah aku dapat majoring yang telah ku pilih iaitu Geologi Petroleum.

Orait~.
Untuk post ini, aku nak berkongsi satu video yang memang lawak gile ni ngan korang. Lagu yang dinyanyikan oleh adik Faizal Tahir, iaitu Anas Tahir, bersama Akbar. Dengarkan.....




2 Comments:

Amal berkata...

hahahah!!!
cam syaL gak ah adik si faizal nie..
huhuhu
anyway thanx~
berjaye bt aku gelak..
hahahaa

Mohd Rasydan berkata...

hehehe.. ko da lme xgelak ke?

 
blogspot counter