Jumaat, April 30

~ Konspirasi Bola Sepak Global : Part 1~

Para peminat bola sepak global dinasihati untuk membaca artikel ini dengan hati terbuka. Jika ada sebarang permasalahan, bolehlah terus menghubungi saya. Elakkan pergaduhan. Jika ada perselisihan faham, selesaikan dengan cara berdamai. Terima kasih.

Tujuan artikel ini dikongsikan adalah untuk menceritakan apa sebenarnya yang telah dirancang dan sudah dibuat oleh puak-puak Dajjal laknatullah, iaitu golongan Illuminati, Freemason, The Hidden Hand, Secret Societies, dan pelbagai lagi. Selain itu, artikel ini juga akan mendedahkan mengapa sesetengah logo dipilih untuk mewakili kelab-kelab yang lain.

Mudah-mudahan anda semua dapat membaca artikel ini dengan hati yang tenang, dan minda yang terbuka. Selamat membaca. :)

MANCHESTER UNITED & AC MILAN :
Kedua-dua pasukan ini sangat terkenal di seantero dunia. Mustahil bagi peminat bola sepak tidak mengenali kedua pasukan ini. Masakan tidak, apabila ditanyakan pada si anak yang belum meningkat remaja, mereka mengagung-agungkan kedua kelab ini. Sangat terkenal.

Pasukan yang memiliki segala macam kelebihan. Hebat di gelanggang, dan mempunyai barisan pemain handalan, hasil dari sumber kewangan yang stabil dan kukuh. Pencapaian? Usah ditanya. Pelbagai trofi dan kejuaraan telah dikecapi. Sama ada di negara sendiri (England dan Itali), di benua Eropah, mahupun di persada dunia. Kedua-dua kelab ini mempunyai penyokong dari seluruh pelusuk dunia, waima di Malaysia, negara tercinta ini.

Namun, di sebalik nama dan pencapaian yang telah mereka gapai, dengan sokongan yang tidak berbelah bagi dari penyokong mereka, mereka sebenarnya menyimpan misteri yang belum lagi dikupas. Misteri yang tersimpan ini terdiri daripada pelbagai unsur-unsur kesyaitanan, bersifat masonik, dan kawalan minda (mind control). Dana yang terlalu banyak menjadi misteri, kerana ianya dikaitkan dengan kegiatan Freemason yang sentiasa membantu untuk membiayai sesuatu yang dia (Freemason) yakin mampu melakukan kerja untuk mengawal minda penduduk bumi.

image image

Apabila dikaji, pemilik Manchester United, Malcolm Glazer, merupakan seorang warga Amerika Syarikat, yang berbangsa Yahudi, SANGAT memusuhi Islam. Dia dikatakan membiayai pertubuhan Yahudi di Israel yang bertujuan membela pendatang-pendatang haram Yahudi di Palestin. Pemilik AC Milan, yang diterajui oleh Silvio Berlusconi (Perdana Menteri Itali) pula merupakan seorang ahli mason (Freemason) yang sentiasa mengamalkan ajaran Mason.

imageMalcolm Glazer

Glazer dan Ferguson serta trofi MU

Berlusconi dan Inzaghi dan trofi AC Milan

PERSAMAAN :

Kedua-dua kelab mempunyai persamaan dari segi logo dan warna tema mereka yang menyimpan pelbagai unsur Masonik, kesyaitanan, dan kawalan minda. Kedua-dua kelab memilih warna merah sebagai warna tema mereka di mana di dalam kepercayaan puak kafir penyembah syaitan, warna merah melambangkan warna kebanggaan atau warna rasmi, bagi syaitan itu sendiri.

Di dalam teori tenaga (yang telah saya kaji dan baca), pada waktu hampir dengan senja, frekuensi cahaya merah sangat tinggi, dan kita dinasihatkan oleh agar tidak membiarkan anak-anak kita berkeliaran di luar rumah pada waktu senja kerana banyaknya syaitan yang berkeliaran di merata-rata tempat pada waktu senja. Kita juga tidak digalakkan tidur selepas Asar kerana akan menyebabkan kelembapan otak dan kegilaan kerana dikatakan frekuensi tenaga cahaya merah sangat tinggi menjelang senja. Maka, benarlah kata orang-orang lama.
Keluar rumah semasa senja akan disampuk ; tidur selepas Asar akan jadi gila.
imageFrekuensi cahaya merah yang tinggi

Kedua-dua kelab ini juga mempunyai logo yang menyerupai sebiji mata, di mana mata dikaitkan dengan unsur All Seeing Eye, Eye of Horus, atau Mata Dajjal. Lambang mata satu ini juga terdapat pada not USD 1, matawang Amerika Syarikat. Untuk kepastian, sila perhatikan betul-betul pada kedua-dua logo di bawah :

image imagePerhatikan garis hijau yang membentuk mata dan perkataan united dibawahnya? United under the one eye?? Bersatu di bawah mata satu?? Hebat sungguh perancangan dan konspirasi Dajjal laknatullah dan sekutunya ini.

Pada logo Manchester United, terdapat satu 'Devil' yang sedang memegang 'garfu' yang memang diketahui lambang tersebut adalah lambang syaitan. Perkataan 'Red Devil' (Syaitan Merah) cukup menerangkan segalanya, kerana ianya merupakan simbolik lambang berkenaan dan turut digunakan oleh Manchester United, selain MUFC, Man Utd, Man U, dan MU, bagi melambangkan kelab berkenaan. Dua garisan merah di atas dan bawah logo, disatukan oleh dua biji bola yang terdapat di logo berkenaan, membentuk sebiji mata, yang diperkatakan oleh pengkaji konspirasi, sebagai mata Ra, atau Amon-Ra, yang merupakan Tuhan Matahari bagi masyarakat Mesir Purba.

image image the one eye of Ra, the Sun God (the al-seeing eye)

Bersambung --> Kegilaan Penyokong AC Milan, MU, Chelsea & Lain-lain

0 Comments:

 
blogspot counter